• Gratis verzending

  • Verzonden dezelfde dag

  • 30 dagen retour en uitwisseling

  • Betaal veilig en achteraf

Cart0Item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Retourneren Help Teleplu.nl

TERUGKEER VOORWAARDEN

Ons bedrijf beschermt de rechten van de klanten en de klanttevredenheid na de klant staat voorop. Allerlei problemen met betrekking tot de producten die u koopt, ontevredenheid, productie en service worden zo snel mogelijk minutieus geëvalueerd en opgelost.

Hieronder vindt u de noodzakelijke voorwaarden voor een betere en snellere service in ruil voor het product; Als een van deze items ontbreekt, wordt de terugkeer van het product niet geaccepteerd.

VERZOEK OM RESTITUTIE

1. PRODUCT ZAL TERUGBETALING ZIJN

2. FACTUUR VAN HET PRODUCT DAT MOET WORDEN GERETOURNEERD (met alle exemplaren)

a- Teruggave van gebruikte of beschadigde producten wordt niet geaccepteerd.

b- Het te retourneren product moet compleet en onbeschadigd worden geleverd met standaard accessoires die binnen 30 dagen zijn ontvangen.

a- De factuur van het product moet worden verzonden voor het retourproces.

ANDERE VOORWAARDEN EN TERUGBETALING VAN LAGENDE KOSTEN

a- Als de producten / producten die u wenst te retourneren defect zijn, worden de verzendkosten betaald door ons bedrijf als dit wordt verzonden door onze gecontracteerde vrachtbedrijven.

b- In het geval dat de producten die naar onze Quality Assurance-afdeling komen, worden geleverd in overeenstemming met de retourvoorwaarden, wordt de teruggave van de productbedragen binnen 2 dagen na aankomst van het product verwerkt. Uw bedenktijd op uw account is ter beoordeling van uw bank. Restituties op de creditcard worden binnen 4-9 dagen weergegeven in het account.

VERZENDING VAN HET PRODUCT

De te retourneren items kunnen alleen door de contracterende bedrijven worden afgeleverd. Anders dan dit, worden de retouren van de producten die we ontvangen met een transportbedrijf en de transportkosten niet geaccepteerd.

Algemene terugbetalingsvoorwaarden zijn als volgt;

- Terugbetalingen moeten worden gedaan met de originele doos of verpakking.

- De originele doos / verpakking is beschadigd (bijvoorbeeld: het ladinglabel is bevestigd aan de originele doos en de producten worden niet geaccepteerd met de laadkistape), het product kan niet opnieuw worden gekocht.

- Als het product / de producten die u wilt retourneren defect zijn, worden de verzendkosten in rekening gebracht door ons bedrijf. In dit geval moet u ook met gecontracteerde vracht verzenden. In andere gevallen zijn de verzendkosten de jouwe.

BESTELLINGS-ANNULERING

Voor het annuleren van bestellingen, stuur een e-mail naar info@teleplus.nl of vul gewoon het CONTACTFORMULIER in door HIER TE KLIKKEN.

 

Geachte klanten, u kunt uw bestellingen annuleren die u verkeerd geeft of opgeeft. Soms worden de mails te laat ingecheckt. Het is waarschijnlijk dat het product is verzonden. Als het product niet wordt verzonden tijdens het annuleringsproces, wordt het volledige bedrag terugbetaald op dezelfde manier als u deed. Als het product wordt verzonden, worden verzendkosten of kosten terugbetaald en terugbetaald.

 

Teleplus.nl